Pestanyes primàries

Modalitat:
Preu:
1.150,00€

En el Postgrau Online en Controlling de la UPF Barcelona School of Management aprendràs a desenvolupar la funció de controller de qualsevol departament financer i a identificar com fer operativa l'estratègia de l'empresa en les operacions del negoci. Al llarg del curs, t'especialitzaràs en comptabilitat analítica i planificació financera avançada i aprofundiràs, a més, en els últims processos i eines informàtiques necessàries per a exercir aquesta funció.

Dirigit a titulats universitaris en administració i direcció d'empreses, economia o empresarials i a professionals d'altres disciplines amb coneixements o experiència professional en comptabilitat i finances, el Postgrau Online en Controlling té un professorat de prestigi format per docents del departament d'Economia i Empresa de la Universitat Pompeu Fabra i per professionals en actiu de les empreses líders actuals.

Els objectius d'aquest programa de postgrau són els següents:

• Saber desenvolupar la funció de control intern a l'empresa.
  • Dominar i saber escollir i implementar les tècniques de control de gestió més avançades en funció de les necessitats de l'empresa i dels seus objectius.
  • Saber fer ús de les eines informàtiques necessàries per a l'optimització del control de gestió.

A qui va dirigit

El programa s'adreça a controllers, directors financers, responsables de comptabilitat així com les persones interessades en aprofundir en aquestes temàtiques.

Segueix-nos

Patrimonia, el Videoblog d'Economia i Finances de la UPF Barcelona School of Management.

Patrimonia logo