Pestanyes primàries

Postgrau en Comunicació Empresarial

Pràctiques professionals

El Postgrau en Comunicació Empresarial inclou la possibilitat de realitzar pràctiques extracurriculars. Aquest tipus de pràctiques:

• No formen part dels continguts acadèmics del màster o postgrau. Es consideren un complement a les sessions lectives.
  • No són de realització obligatòria. Si vols fer-ne hauràs manifestar-ho en el moment de l'admissió.
  • Inclouen el servei d'assessorament i gestió del conveni: El Servei de Carreres Professionals manté un contacte actiu amb les empreses, promou la teva candidatura i gestiona el conveni de pràctiques. Recorda que el responsable últim del procés de selecció són les pròpies empreses i organitzacions.

Pots obtenir més informació llegint la nostra normativa de pràctiques.

Les següents institucions, empreses i entitats han participat en el programa de pràctiques durant els diferents cursos acadèmics:

A Crowd of Monsters · Across Health · Alumni ESADE · Apple Tree · Atrevia (Inforpress) · Banc Sabadell · Cambra de Comerç de Terrassa · Cetaqua, Centro Tecnológico del Agua Fundación Privada · Comunicación Barcelona · Consulat de Bèlgica-Regió Valona · Cronos Telecom Europe · Editorial Mediterrània · Euroways · Fundació Pau casals ·FC Barcelona · Hill & Knowlton · Ibáñez Almenara · IRB · Instituto Relacional · Mango (Punto Fa) · Merial · Offerum · Pimec · Primavera Sound · Port de Barcelona · Primavera Sound · Roca Sanitario · Roche · Tinkle