Pestanyes primàries

Pràctiques:
Extracurriculars
Ubicació:

En el Postgrau en Comunicació Empresarial aprendràs les tècniques i les tendències més recents de la comunicació empresarial, tant online com offline. Analitzaràs en profunditat elements com ara la comunicació interna, externa i de crisi, la imatge corporativa i la responsabilitat social.

A partir la realització d'un pla de comunicació, desenvoluparàs la capacitat per establir i dissenyar estratègies de comunicació i executar-les mitjançant accions. També aprendràs a crear i modelar qualsevol identitat corporativa i descobriràs la importància d'un bon relat de marca. A més, coneixeràs com avaluar l'efectivitat de les estratègies de comunicació utilitzant diferents indicadors clau de rendiment (KPI) i aprofundiràs en el coneixement de les tecnologies digitals. En ser un curs principalment pràctic, estudiaràs casos reals i tindràs l'oportunitat de fer pràctiques en organitzacions com Bayer, Oxfam, Renfe, Seat, Fundació La Caixa i Henkel, entre unes altres.

El Postgrau en Comunicació Empresarial s'adreça a graduats de qualsevol àmbit acadèmic. Ofereix a les persones sense experiència professional una oportunitat excel·lent d'especialitzar-se i una via per introduir-se professionalment en el camp de la comunicació. Per als professionals de la comunicació, el curs és molt recomanable per actualitzar coneixements i millorar les sortides professionals.

Per què aquest programa?

1. Per l'actualitat dels seus continguts: aprendràs el funcionament d'un departament de comunicació integral que uneixi la comunicació interna, externa i digital.
  2. Perquè desenvoluparàs un pla de comunicació d'una empresa real i el defensaràs davant d'un tribunal format per professionals en actiu i professors del curs.
  3. Perquè aprendràs sota el guiatge de professionals i acadèmics de la comunicació com ara Joan Francesc Cánovas, expert en comunicació de crisi; Xavier Marcet, conseller delegat de Lead to Change; Belén Badia, directora de Recursos Humans i Comunicació de Grupo Uriach, o Daniel Ayuso, director creatiu de Cla-se BCN Comunicación Gráfica, entre altres.
  4. Perquè t'ofereix la possibilitat de fer pràctiques professionals en empreses com ara Asepeyo, Bayer, Catalunya Caixa, Cambra de Comerç de Barcelona, Edelman, Generalitat de Catalunya, Atrevia, Intermón Oxfam, Amgen, Roche Diagnostics i Tinkle, entre altres.
  5. Perquè incorpora un model d'aprenentage propi i avançat, basat en la filosofia educativa que s'expressa al manifest de la UPF Barcelona School of Management.

A qui va dirigit

El Programa de postgrau en Comunicació Empresarial s'adreça a titulats universitaris de qualsevol especialitat. A les persones sense experiència, el màster o els postgraus els ofereixen una via d'especialització i millora de gran utilitat per incorporar-se al món professional. Per als professionals de la comunicació, els programes representen un moment clau d'actualització de coneixements i de sistematització de l'experiència adquirida que els situa en la millor situació per impulsar la seva trajectòria.