Pestanyes primàries

Inici de classes:
01 febrer 2018
Fi de programa:
14 novembre 2018 (per confirmar)
Tipus de programa:
Postgrau
Crèdits ECTS:
Modalitat:
Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

El Postgrau Online en Direcció Estratègica de l'Empresa Internacional de la UPF Barcelona School of Management et professionalitza en el món dels negocis i les relacions internacionals, i et proporciona les habilitats necessàries per detectar i desenvolupar qualsevol oportunitat de comerç internacional.

Dirigit a professionals dels negocis internacionals, titulats universitaris i graduats superiors que vulguin millorar la seva capacitat de presa de decisions en un entorn globalitzat i competitiu, el Postgrau Online en Direcció Estratègica de l'Empresa Internacional et proporciona una visió completa de l'entorn econòmic, social i polític internacional d'avui i et capacita per gestionar una empresa internacional en totes les seves vessants: màrqueting i finances internacionals, investigació de mercat, direcció de recursos humans i presa de decisions estratègiques, entre d'altres.

El Postgrau Online en Direcció Estratègica de l'Empresa Internacional forma part del Màster Universitari Online en Negocis Internacionals i es pot cursar de manera independent.

A qui va dirigit

El Postgrau Online en Direcció Estratègica de l'Empresa Internacional es dirigeix a professionals que desitgin millorar la seva capacitat de presa de decisions en un entorn globalitzat i competitiu.