Pestanyes primàries

Preu:
Pràctiques:
Extracurriculars

Al Postgrau Online en Comerç Exterior de la UPF Barcelona School of Management aprendràs a identificar, analitzar i desenvolupar oportunitats de negoci en mercats estrangers mentre t'especialitzes en la gestió d'importacions i exportacions internacionals.

Dirigit als professionals que vulguin desenvolupar la seva trajectòria en departaments d'exportació, així com també en tasques de gestió d'exportacions (export management) i logística internacional, amb el Postgrau Online en Comerç Exterior dominaràs els elements essencials del comerç internacional: aspectes duaners, subministrament de mercaderies, logística i fiscalitat internacionals, contractes i mitjans de pagament, entre d'altres.

El Postgrau Online en Comerç Exterior forma part del Màster Universitari Online en Negocis Internacionals i es pot cursar de manera independent.

A qui va dirigit

El Postgrau Online en Comerç Exterior s'adreça a professionals que desitgin desenvolupar la seva trajectòria professional en departaments d'exportació de les empreses amb activitat internacional, així com en tasques de gestió d'exportacions (export management), empreses trading, de duanes i logística internacional.