Pestanyes primàries

Pràctiques:
Extracurriculars
Ubicació:

Avalat per la solidesa de les més de 40 edicions anteriors, el Postgrau en Direcció d'Empresade la UPF Barcelona School of Management té com a objectiu desenvolupar les teves habilitats de lideratge, comunicació i direcció de persones i ampliar els teus coneixements empresarials perquè puguis potenciar la teva trajectòria professional i facilitar, així, l'accés a llocs de més responsabilitat.

Dirigit a professionals, responsables d'àrees funcionals, directius d'empresa o propietaris i gestors de pimes, el Postgrau en Direcció d'Empresa t'ofereix una visió sòlida i global en màrqueting, finances, comptabilitat, operacions, recursos humans i estratègia d'empresa. El programa inclou, a més, l'elaboració d'un pla d'empresa i una simulació que et permetran posar en pràctica tots els coneixements adquirits.

Per què aquest programa?

1. Perquè els més de 1.000 estudiants formats al llarg de les més de 40 edicions n'avalen l'èxit i la solidesa.
  2. Pel seu equip docent de reconegut prestigi, que combina el millor professorat del departament d'Economia i Empresa de la UPF amb directius i professionals de les empreses líders del mercat.
  3. Perquè et permet veure com opera una organització en el seu conjunt a través d'assignatures pràctiques: repassaràs totes les àrees funcionals d'una empresa per desenvolupar les habilitats clau i els coneixements empresarials indispensables per a cadascuna d'elles.
  4. Perquè podràs preparar el teu propi pla d'empresa a classe: una gran oportunitat d'aplicar els coneixements adquirits durant el curs, alhora que desenvolupes habilitats de direcció i cooperació.
  5. Perquè aprendràs a potenciar les teves competències per exercir la direcció de persones i influir en la trajectòria de les organitzacions.

Objectius

• Adquirir els coneixements i les competències per a interpretar la realitat empresarial i prendre decisions en llocs de direcció de l'empresa.
  • Satisfer les necessitats de formació de responsables d'equips en empreses, i d'experts en àrees funcionals que vulguin ampliar les seves possibilitats de desenvolupament professional accedint a llocs de direcció.
  • Entrenar als participants per a contribuir a la creació de valor en les organitzacions

A qui va dirigit

Tota persona que participa en decisions de direcció de l'empresa pot beneficiar-se àmpliament d'aquest programa. Està destinat a gerents, adjunts a direcció, directius o propietaris de Pimes, directius d'àrees funcionals o a tots aquells que volen avançar en la seva carrera professional dins d'una organització, qualsevol que sigui el seu tamany o orientació.

El Programa de postgrau de Direcció d'Empresa té en compte la varietat de les experiències prèvies i de la formació anterior de cada participant. Aquests provenen d'una diversitat de professions, àrees de treball i titulacions. El programa està dissenyat perquè el seu seguiment sigui factible amb independència del grau de familiaritat prèvia que tingui cada alumne amb les matèries que s'imparteixen.

Descobreix què hi aprendràs