Xile: programes de doble titulació Universitat Diego Portales i Universitat Pompeu Fabra

Durant els darrers mesos s\'han iniciat a Santiago les noves versions dels programes de doble titulació impartits per la Universitat Diego Portales de Xile i la UPF. La col·laboració existent pel que fa als programes MBA, Màster i Diplomatura Internacional en Comunicació Empresarial, i el Màster i Diplomatura en Edició, especialitat en Llibres i Revistes, en els quals participen com a docents un nodrit equip de professors de la nostra universitat, s\'ha reforçat. L\'objectiu d\'intensificar la col·laboració és ampliar l\'oferta acadèmica de doble titulació UDP-UPF en el nou curs acadèmic i establir vincles de col·laboració entre les associacions d\'antics alumnes d\'ambdues institucions.