Xile: conferències antics alumnes de la UDP i de la UPF

El passat 22 d'octubre, Josep María Casasús, catedràtic de Periodisme de la UPF, va participar en un esmorzar-conferència titulat ?La defensa del lector?. El professor de l'IDEC Ramón Miquel també va participar al Seminari Econòmic post-Crisi per Xile al 2010, organitzat el passat 18 de novembre en el marc del nou Magíster en Finanzas, impartit conjuntament amb la universitat xilena. Finalment, Joan Franscesc Cànovas, co-director acadèmic del Màster en Direcció de Comunicació de l'IDEC-UPF va ser el conferenciant de l'esmorzar conferència que va tenir lloc el 3 de desembre sota el títol ?Comunicació en l'Administració Pública?. Aquestes activitats que s'organitzen conjuntament entre la UDP i l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra estan obertes a la participació tant dels antics alumnes xilens de programes de titulació conjunta UDP-UPF, com dels alumnes xilens que al seu dia van estudiar a la UPF a Barcelona.