Xile: cicle de conferències de Comunicació i Edició

El Centre Cultural d?Espanya a Santiago de Xile, amb el suport de la Universitat Diego Portales (UDP) i l?Associació d?Antic Alumnes de l?IDEC a Xile, organitza des de mitjans del 2007 el cicle de conferències sobre Comunicació i Edició, en el qual participen els professors de l?IDEC desplaçats a Santiago amb motiu de la seva intervenció als programes de doble titulació de la UDP i UPF: màster internacional en Comunicació i màster en Edició.

Després de les intervencions de Fernando Martínez Vallvey, el passat 26 de juny, i d?Antonio Ruiz Va, el 18 de juliol, les properes intervencions correran a càrrec de Sergio Vásquez, previstes pel 29 d?octubre (?El Impacto Económico y Social de las Tecnologías de la Información y la Comunicación?), Josep Maria Casasús, el 7 de novembre (?Los Defensores del Lector, del Oyente y del Espectador?), i Joan Francesc Cánovas, el 28 de novembre (?La Televisión del Siglo XXI?).