Xerrada amb Richard Gingras, vicepresident de Google News: “El futur del Periodisme en la Transformació Digital”

El passat 2 de novembre, Richard Gingras, vicepresident de Google News i un dels més importants referents mundials en periodisme digital, va oferir la xerrada “El futur del Periodisme en la Transformació Digital”, organitzada en el marc del Postgrau en Periodisme Digital, impartit conjuntament per la UPF Barcelona School of Management, TN i Google Argentina.

Davant d’un auditori d’Artear replet d’ex alumnes, aspirants del postgrau i periodistes especialitzats, Richard Gingras va parlar sobre el futur del periodisme en la transformació digital i va compartir la seva visió sobre l'evolució de la professió i les noves oportunitats de negoci. També van estar presents Daniel Vitali, representant a l’Argentina de la UPF Barcelona School of Management; Carlos de Elía, codirector del postgrau i gerent de notícies d’Artear; i Florencia Sabatini, gerent de comunicacions de Google Argentina.

Aquest postgrau, que s'iniciarà a l'abril del 2017, es dirigeix a titulats universitaris i professionals que desitgin formar-se en les noves eines de la comunicació 2.0 així com periodistes en exercici o recentment llicenciats que vulguin reciclar-se en el sector dels nous formats digitals, rutines i productes sorgits a partir de la unió dels processos de digitalització i de participació en els productes periodístics i comunicatius.