Xavier Puig comenta la decisió del govern de limitar el tipus màxim de remuneració dels dipòsits bancaris al 1,75%.

En una entrevista concedida al programa Protagonistas Fin de Semana a ABC Punto Radio el passat diumenge 13 de gener, Xavier Puig director dels programes de Banca de la Barcelona School of Management, va respondre a les preguntes de Jaume Sagalés sobre el sector bancari espanyol i la situació econòmica de la resta del món.

Xavier Puig va defensar la decisió del govern de limitar al 1.75% el tipus màxim de remuneració dels dipòsits bancaris a un any, al·legant que el fet d’oferir extra tipus permet a bancs que per altra banda reben ajuda pública, captin diners a un preu que no es poden permetre, contribuint a “pervertir” el mercat de dipòsits bancaris espanyol.

Pots escoltar l’opinió de Xavier Puig sobre aquest i altres temes en aquest audio (a partir del minut 00:06:18).