Xavier Marcet i Andreu Prados, convidats al IV congrés Nacional de Científics Emprenedors

El professor del Màster en Direcció de Comunicació de la UPF Barcelona School of Management, Xavier Marcet, i l’alumne del mateix màster, Andreu Prados, han estat convidats per l’Associació Espanyola d’Emprenedors Científics a participar en el IV Congrés Nacional de Científics Emprenedors.
El Congrés se celebrarà els pròxims dies 24 i 25 de Febrer al CosmoCaixa, un acte en el que es trobaran científics emprenedors i el seu ecosistema d’innovació en el qual pretenen impulsar la creació d’empreses de base científica i tecnològica, visibilitzar la figura del científic emprenedor, crear sinèrgies entre els diferents agents del sector i inspirar a les noves generacions futures.
El congrés compta amb un programa que combina les xerrades a càrrec de ponents de reconeguda trajectòria en el camp de l'emprenedoria i el suport a la creació d'empreses de base tecnològica (EBTs), taules rodones d'alt nivell, que tracten aspectes avui dia imprescindibles en tot ecosistema emprenedor (transferència de coneixement, innovació, capital risc, incubació, comunicació,...), així com tallers i sessions de networking.
Dins la participació dels ponents destaca la col·laboració de Xavier Marcet, president en LTC Lead to Change i professor del Màster en Direcció de Comunicació. Per la seva part, també es compta amb la participació d’Andreu Prados, alumne del Màster en Direcció de Comunicació de la UPF Barcelona School of Management, farmacèutic i dietista-nutricionista de formació i que des del 2010 es dedica a la comunicació científico-mèdica i corporativa del sector de la salut.