Xavier Freixas rebrà el Premi a l'Excel·lència Financera en la Carrera Acadèmica de l'Institut d'Estudis Financers

El catedràtic d'Economia Financera de la Universitat Pompeu Fabra (UPF) i professor de la Barcelona School of Management, Xavier Freixas, serà un dels guardonats aquest any per l'Institut d'Estudis Financers (IEF) en la que serà la VI Edició dels Premis IEF.

Xavier Freixas rebrà el Premi IEF a l'Excel·lència Financera en la Carrera Acadèmica per la seva destacada Carrera Acadèmica, després de que el jurat hagi lloat el seu "altíssim reconeixement acadèmic internacional" i la seva aportació en matèria de supervisió i regulació bancària.

Xavier Freixas és director del Màster Universitari en Banca i Finances i del Màster en Mercats Financers de la Barcelona School of Management.