Lucas Ras, alumne del Master of Science in Management, guanyador del pitch de la XEU al BizBarcelona

Lucas Ras, alumne de Master of Science in Management de la UPF Barcelona School of Management, va ser el participant guanyador del pitch de la Xarxa d’Emprenedoria Universitària (XEU) que va tenir lloc en el marc del BizBarcelona 2016. En el concurs van participar 13 estudiants universitaris, dels quals tres provenien de la UPF acompanyats per la UPF Business Shuttle.

Lucas Ras va presentar el seu projecte de tesis del Master of Science, Vonzu, un projecte d’start-up que te per objectiu gestionar i controlar processos logístics i de transport, unificant tres eines en una per tal d’optimitzar rutes, tracking i geolocalizació.

El jurat del pitch, inversors i business angels, van valorar la presentació i exposició del projecte realitzada per Ras i la consistència del model de negoci que proposava.