Madrid acull aquest mes el congrés més gran sobre mediació professional

• L’UPF-IDEC, a través del Màster en Mediació Professional, és institució col·laboradora i impartirà una de les ponències

Del 29 de juny al 2 de juliol se celebrarà a Madrid el “World Mediation Summit”, la trobada internacional que reuneix experts en mediació d'arreu del món.

El WMS és una iniciativa del mediador internacional canadenc, Kevin Brown, president de Mediation International. Aquest Congrés reunirà a jutges i magistrats, procuradors, membres de les forces de seguretat de l'Estat, psicòlegs, diplomàtics, directors de Recursos Humans, mediadors, treballadors i educadors socials per debatre i entendre en profunditat la mediació.

Després de l'èxit de 2014, amb més de 120 assistents i al voltant de 40 ponents, aquest esdeveniment internacional torna a Madrid i se celebrarà a la Facultat de Dret de la Universitat Complutense de Madrid. El congrés serà un fòrum de trobada i de debat en el qual es tractaran els temes rellevants i d'actualitat en matèria de mediació. A més, se celebraran tallers formatius en habilitats i gestió. L’UPF IDEC, a través del seu Màster en Mediació Professional, és entitat col·laboradora de l'esdeveniment i el director del programa, Javier Wilhelm, participarà en una de les ponències dedicades a la formació del mediador.

El Màster en Mediació de l'UPF-IDEC porta ja quatre anys formant professionals i està homologat per la Generalitat de Catalunya i reconegut pel Ministeri de Justícia com a Entitat Formadora de Mediació.

Si vols veure el programa clica aquí.
Del 29 de juny al 2 de juliol. Universitat Complutense de Madrid.