Culmina amb èxit el seminari 'Be Digital' per a Volkswagen Audi Espanya

• Un total de 132 empleats van seguir la sessió dirirgida pel professor Joan Francesc Cànovas

La UPF Barcelona School of Management va impartir el primer webinar per a la Corporate Academy de Volkswagen Audi España. Els webinars han del passat ja una ser un referent de la formació online gràcies a la interactivitat que es produeix entre els participants i el conferenciant. En els webinars, el conferenciant parla en viu a l'audiència i els assistents poden fer preguntes, comentar i escoltar les aportacions dels altres participants des de la mateixa plataforma online.

En aquest cas, el webinar va ser impartit pel professor Joan Francesc Cánovas, de la UPF Barcelona School of Management amb el títol Be digital. Comunicació digital en seveis i va oferir una visió integradora del potencial transformador de la digitalització en les organitzacions. En total van participar 132 empleats de Volkswagen Audi que van mostrar un alt interès intervenint activament en tot moment amb interessants preguntes. En acabar, els participants van valorar molt positivament el format, els continguts i les explicacions del professor tant per l'eficàcia com a mètode com per la gestió de l'eina.

Aquest webinar forma part d'un programa formatiu més ampli en transformació digital adreçat a tota la plantilla de Volkswagen Audi Espanya, que combina la formació online amb la formació presencial completament alineat a l'estratègia corporativa i de negoci de la companyia.

Volkswagen Audi Espanya disposa d'una Corporate Academy online d'última generació que ha estat desenvolupada amb la col·laboració de la UPF Barcelona School of Management i s'ha convertit en una xarxa social per a la gestió del coneixement de la companyia amb tres característiques destacades:

• aprenentatge personalitzat, on cada professional és responsable del seu propi pla de formació i configura el seu itinerari formatiu consensuat amb el seu manager d'una forma totalment autònoma i immediata.
  • Potencia la participació dels mànagers de cada àrea de negoci a la identificació de les necessitats de formació dels seus equips, garanteix un aprenentatge basat en l'estratègia.
  • Trenca les barreres de l'aula tradicional i permet un aprenentatge experiencial.

El webinar "Be Digital Comunicació digital en serveis" impartit per la UPF Barcelona School of Management es va realitzar amb èxit i va permetre que els professionals puguessin assistir des de qualsevol punt on estiguessin a través dels seus dispositius. Tots els continguts (vídeos, presentacions, documentació, etc.) resten a la plataforma de formació a disposició dels participants.