La CCMA coproduirà un documental interactiu de la UPF

Font: DOCSBarcelonaLa Corporació Catalana de Mitjans Audiovisuals (CCMA) ha seleccionat el projecte Amb títol de la Universitat Pompeu Fabra com un dels sis documentals interactius que coproduirà aquest any des de l'Àrea de Mitjans Digitals de la CCMA i la de Documentals i Nous Formats de Televisió de Catalunya. El Webdoc Amb títol està dirigit per la cineasta Neus Ballús, llicenciada en Comunicació Audiovisual per la UPF i Màster en Documental de Creació de la Pompeu Fabra, i s'emmarca dins dels actes de celebració del 25è aniversari de la Universitat Pompeu Fabra.

“Amb títol” es va presentar per primer cop al festival InterDocs, la part d'interactius del festival DocsBarcelona, davant d'un públic d'experts i interessats en aquests nous formats. Tot i que només es va mostrar una de les peces i, malgrat l’estat embrionari del projecte en aquell moment, va tenir una gran rebuda entre els assistents.

Neus Ballús considera que 'és una bona notícia, perquè és molt important que un projecte com aquest, que vol parlar de la funció de la universitat pública avui dia, compti amb la implicació d’un altre servei públic, que és la televisió. Crec que és una col·laboració que pot fer arribar més lluny el debat col·lectiu que hem engegat amb Amb Títol'. En aquest sentit, no només cal tenir en compte el suport  econòmic que ofereix TV3,  sinó també la infraestructura d’exhibició que representa, fet que ajudarà a apropar el Webdoc a un públic més generalista.

Actualment l'equip d'Amb títol està acabant de perfilar els últims punts del projecte abans de la seva estrena el dia 25 de novembre al CCCB. De moment ja estan en marxa el TwitterInstagram i Facebook que acompanyen al Webdoc , així com el blog, on es revelen els secrets millor guardats de l'equip.