Vladimir de Semir reelegit membre del comitè científic del fòrum internacional Science & You

El director del Màster en Comunicació Científica de l’UPF-IDEC, Vladimir de Semir, ha estat reelegit membre del comitè científic del fórum internacional Science & You, essent l'únic representant espanyol.

Science & You és un esdeveniment científic i cultural internacional que se celebra a la Universitat de Lorraine (França) amb el suport de la Unesco, del Ministeri francès de l'Educació, Ensenyament Superior i Recerca i el Ministeri francès de Cultura i Comunicació. Està dirigit a l'ampli món de la comunicació científica i obert a qualsevol persona interessada en la mediació de la ciència: investigadors i estudiants de doctorat del món científic i de la comunicació, gestors culturals i científics, administradors de centres de ciència, museus, empreses científiques i tecnològiques, periodistes científics ... En les últimes edicions han participat experts, representants i estudiants del sector dels cinc continents. Aquesta setmana s'ha obert el call per a la propera edició, tant de la conferencia Hubert Curien (que es convoca des de 2012) com del propi fòrum Science & You, que se celebraran entre l'1 i el 6 juny del 2015 a Nancy, França.

El comitè científic, format per 20 representants dels cinc continents, està presidit per la professora d'Informació i Comunicació Joëlle Li Marec, de la Universitat Paris VII.