El Màster en Periodisme Internacional visita diverses institucions europees i internacionals

Els estudiants del Màster en Periodisme Polític Internacional han visitat diverses empreses i institucions durant el passat mes de febrer, des de l’Agència EFE a Madrid, el Ministeri d’Assumptes Exteriors, la seu a Barcelona de la Representació de la Comissió Europea a Espanya (RCEE) i la seu de la Unió per la Mediterrània (@UfMSecretariat), una organització internacional de col·laboració i desenvolupament de relacions internacionals formada per 43 països.

Aquestes visites institucionals formen part de l'assignatura Instituciones Europeas e Internacionales que té per objectiu apropar i donar a conèixer als estudiants les principals institucions amb qui mantenir una relació com a professionals de comunicació internacional.