Visita a mitjans i institucions de la Unió Europea del Màster en Periodisme Polític internacional

• La visita forma part del Màster i està organitzada per Albert Royo, professor d’Institucions Europees i Internacionals en col·laboració amb la Comissió Europea i amb el suport del Parlament Europeu

Els alumnes del Màster en Periodisme Polític Internacional de l’UPF-IDEC han realitzat una visita de dos dies a Brusel·les amb l’objectiu de conèixer les principals institucions europees i el treball que realitzen en elles els corresponsals dels mitjans de comunicació. Els alumnes, acompanyats del professor Albert Royo i Albert Garrido, van tenir l’oportunitat de visitar les delegacions de la Cadena SER i El País a Brusel·les i es van reunir amb diferents corresponsals i amb la responsable de premsa de la Comissió Europea a Barcelona, Laura Rahola.

A fi de conèixer la difusió que les pròpies institucions europees realitzen, les plataformes informatives i la relació que mantenen amb els periodistes i mitjans internacionals, els participants del Màster van també  mantenir trobades amb Daniel Rosario, portaveu de Comerç de la Comissió Europea,  Pablo Pérez Armentoros, membre de l’equip de comunicació en xarxes socials de la Comissió Europea i Luís Bueno Padilla, del Servei Europeu d’Acció Exterior (EEAS). A banda, van poder visitar els estudis audiovisuals de la Comissió Europea, van assistir a una roda de premsa de la Comissió Europea i van visitar el Parlament Europeu i la seu del Consell de la UE.