Els alumnes del Màster en Periodisme Polític Internacional visiten el CIDOB-Centre for International Affairs

Els estudiants del Màster en Periodisme Polític Internacional de la UPF Barcelona School of Management han tingut l'oportunitat de visitar la Fundació CIDOB, un dels think tanks de relacions internacionals més importants d'Espanya i, segons les últimes rànquings, d'Europa.

Un dels investigadors sèniors del CIDOB i professor del Màster de la UPF Barcelona School of Management, Nicholas de Pere, els va rebre i va oferir una conferència-visita sobre la història i funció del CIDOB que des de l'any 1972 s'ha convertit en una referència de les relacions internacionals i de la ciència política. De Pedro no només es va limitar a presentar les prioritats estratègiques de la Fundació sinó que els va explicar la funció del think tank en general. La visita va acabar amb una sessió de preguntes i respostes per part dels estudiants.