El Màster en Periodisme Polític Internacional visita la Creu Roja Catalunya

Els participants del Màster en Periodisme Polític Internacional  van visitar les noves instal·lacions de la Creu Roja Catalunya (CRC) situada al carrer Joan d'Àustria de Barcelona. El Departament de Comunicació de Creu Roja Catalunya va preparar-los un tour comentat de les diferents àrees d'activitat de la Creu Roja incloent una visita a la sala de crisi de l'organització i la secció de teleassistència. A continuació, els estudiants van ser rebuts per Laurent Moser, HR Màrqueting Officer, Benelux & Southern Europe, del Comitè Internacional de la Creu Roja (ICRC) i descendent directe d'Henry Dunant, fundador de l'entitat qui els va explicar les intervencions a l'exterior de l'organització i totes les oportunitats d'ocupació que ofereix l'organització.

Aquesta visita s'emmarca en les activitats organitzades pel Màster en Periodisme Polític Internacional de la UPF Barcelona School of Management amb l'objectiu de posar en contacte els estudiants amb els principals actors de la realitat professional.