Visita a Barcelona dels alumnes del Seminari Internacional en Exportació d'Algèria

La UPF Barcelona School of Management rep aquesta setmana als alumnes del Programa de formació en Exportació d'Alger (Algèria), curs dissenyat i impartit per la UPF Barcelona School of Management i la Cambra Algeriana de Comerç i d'Indústria (CACI), amb el suport de la Fundació Gas Natural Fenosa. Aquest curs s'emmarca dins de la col·laboració establerta entre les tres institucions per a l'organització conjunta de programes d'interès comú dins el camp de la formació d'empresaris i emprenedors a Algèria.

Els alumnes assisteixen a Barcelona a deu dies intensos de treball, organitzats pel director del programa Carles Murillo, amb classes específiques i activitats acadèmiques i de negocis que tenen com a objectiu principal consolidar els seus coneixements i donar a conèixer algunes de les empreses més representatives del teixit econòmic de Catalunya i la Unió Europea. El seu objectiu és proporcionar als professionals algerians coneixements específics sobre el camp dels negocis i el comerç internacional per tal de reforçar la capacitat exportadora de les empreses algerianes i preparar-les per assumir els reptes de la política de comerç internacional en un àmbit multicultural.

El programa està dirigit pel catedràtic en Economia Aplicada i director del Màster en Negocis Internacionals a la UPF Barcelona School of Management, Carles Murillo, i el professor del Màster en Comerç Internacional, José Luis Aznar. Després de la visita a Barcelona, el curs continua fins al mes de maig a la ciutat d'Alger.