Xavier Trias rep els alumnes del Màster en Comunicació Política

L’alcalde de Barcelona, Xavier Trias, va rebre i saludar els alumnes del  Màster en Comunicació Política i Institucional de l’UPF-IDEC durant la seva visita a l’Ajuntament de Barcelona. Els alumnes, acompanyats pel director del Màster, Toni Aira, van visitar l’Ajuntament de Barcelona i van reunir-se amb el gabinet de l’alcaldia per conèixer el funcionament del servei de premsa, el treball habitual en el seu dia a dia i la relació amb els mitjans de comunicació. Els alumnes van tenir l’oportunitat de parlar amb el  director d’Alcaldia de l’Ajuntament, Albert Ortas.

Aquesta estada forma part de la ronda de visites a institucions polítiques que fan els alumnes del Màster en Comunicació Política de l’UPF-IDEC, entre les quals s’hi troven també el Parlament Europeu, el Congrés espanyol i el Parlament i la Generalitat de Catalunya, entre d’altres.