Estudiants del Master of Science in IT Strategic Management visiten el centre d’HP a Barcelona

Un grup de 10 estudiants de 9 països diferents del Master of Science in IT Strategic Management de la UPF Barcelona School of Management han visitat les oficines d’HP a Sant Cugat del Vallès, a Barcelona. En la visita els va acompanyar Annarosa Multari qui prèviament els havia fet una conferència a la UPF sobre Negocis i Màrqueting a HP, els va explicar el negoci en el sector de la impressió i les oportunitats laborals que ofereix el centre de R+D d’HP a Barcelona.

Els alumnes van poder gaudir d'un recorregut per totes les instal·lacions. Van passar pels laboratoris de R+D, on van poder aprendre més sobre els dissenys d’HP i provar els diferents productes que ofereixen al mercat. Finalment, els estudiants van visitar el Graphic Arts Center HP EMEA, on van poder observar les impressores HP i les seves aplicacions.

Els estudiants i Carles Martín, director del Master of Science en IT Strategic Management a la UPF de Barcelona School of Management, van agrair a HP la visita i es van mostrar positivament impressionats pel Grup HP a Barcelona que compta amb 3.000 empleats i la gran varietat d’oportunitats laborals que ofereix.