Arrenca la 20 edició del Màster en Comunicació Científica amb rècord de participants

El Màster en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental (MCC) de l'UPF-IDEC ha iniciat aquesta setmana la seva edició número XX. Vint participants s'han inscrit en la seva versión presencial i quinze més estan cursant la versión online que va començar a l'octubre, als quals s'afegiran després de Setmana Santa els alumnes procedents del postgrau que s'ha realitzat en els últims anys a Buenos Aires (Argentina), i que d'aquesta manera completen el màster.
En total són 37 inscrits, de moment, el que representa un rècord de participants en aquests 20 anys d'existència.

Cal ressaltar que les últimes avaluacions del Màster en Comunicació Científica de l'UPF-IDEC indiquen que el 94% dels que ho van cursar la seva última edició recomanen aquest màster professional, que dirigeixen Vladimir de Semir i Gema Revuelta, i que forma en àmplies sortides professionals en els àmbits del periodisme, comunicació institucional i museologia científica, mèdica i ambiental.

El MCC ha tingut continuïtat tots aquests anys també gràcies al suport que primer Sandoz i després Novartis van donar en forma de bonificacions en la matrícula de possibles estudiants i que ja en les seves últimes edicions patrocina l’Obra Social de la Fundació La Caixa, que a més permet l’organització i consolidació del Campus Gutenberg, entre moltes altres activitats d'anàlisi i promoció de la comunicació i cultura científiques al llarg del curs.