El videoblog Patrimonia creix amb la incorporació de sis professors més de l'àrea d'Economia i Finances

Patrimonia, el videoblog d'economia i finances de la UPF Barcelona School of Management, creix amb la incorporació de sis professors més de l'àrea Direcció d'Empreses, Comptabilitat i Finances de l'escola de màsters i postgraus de la Universitat Pompeu Fabra. Concretament, s'han sumat al projecte el catedràtic Oriol Amat, Llorenç Bagur, Josep Boned, Jordi de Falguera, Quico Marin y Jordi Perramon.

El videoblog Patrimonia va néixer el 2015, impulsat per l'economista i director de l'àrea de Banca i Finances de la UPF Barcelona School of Management, Xavier Puig, i la col·laboració d'Óscar Elvira, Xavier Brun, Gemma Cid, Albert Sagués, Carmen Jover y Miquel Paniol, tots ells directors o professors de diferents programes de finances.

Amb més de 600 entrades, Patrimonia s'ha convertit en un important canal de comunicació especialitzat en economia i finances dirigit a tot aquell que vulgui informació en aquest àmbit. El contingut central del blog són els vídeos que reflexionen sobre aspectes econòmics i financers relacionats amb l'actualitat per tal de democratitzar l'economia i fer l'actualitat financera i els conceptes econòmics més comprensibles per a la societat. A més, el blog alberga també classes, material didàctic (apunts, presentacions i casos) i els llibres de cada un dels autors relacionats amb finances i economia.

La incorporació d'Oriol Amat i els seus col·laboradors engrandeix i potencia encara més el blog Patrimonia que es postula com a gran canal de referència en el sector.