La UPF Barcelona School of Management assumeix la vicepresidència de RECLA

El degà de la UPF Barcelona School of Management, Daniel Serra, ha estat proclamat el nou vicepresident de RECLA, l'associació universitària llatinoamericana i d'Europa, en el marc del XXI Trobada Internacional de RECLA que va tenir lloc a Santiago de Xile del 4 al 7 d'octubre. La Trobada Internacional de RECLA s'ha convertit en una cita anual obligada per facilitar el contacte entre acadèmics, gestors i professionals de l'Educació Contínua i Superior de tota Llatinoamèrica i Europa. L'objectiu d'aquesta trobada és conèixer i compartir experiències i referents, fomentar el treball col·laboratiu i contribuir a millorar i transformar els models de gestió de l'educació contínua. Daniel Serra assumeix la vicepresidència de l'entitat amb l'objectiu d'impulsar i promoure el desenvolupament i creixement de l'educació contínua entre els professionals i conscient de la necessitat donar resposta des de l'educació superior a les necessitats d'una societat en continu canvi.

Enfortir la presència internacional

La UPF Barcelona School of Management té, des dels seus inicis, una destacada vocació internacional oferint màsters, postgraus i cursos no només a Barcelona, ??sinó també a la resta del món. Actualment, imparteix formació en diferents països, entre d'altres destaquen Mèxic, Perú, Xile, Colòmbia, Argentina i Uruguai i compta amb acords de col·laboració amb institucions de més de 21 països. Per tal d'enfortir la seva presència internacional, la UPF Barcelona School of Management ha participat també en la 51a Assemblea Anual de CLADEA (Consell Llatinoamericà d'Escoles d'Administració) que es va realitzar a Medellín (Colòmbia) del 2 al 4 d'octubre. CLADEA és una de les xarxes llatinoamericanes més importants en escoles de negocis i la seva trobada anual suposa una oportunitat per generar aliances estratègiques en el camp de l'educació i el coneixement. Actualment, CLADEA compta amb més de 230 institucions afiliades -tant privades com públiques- pertanyents a Llatinoamèrica, Amèrica del Nord, Europa i Oceania. El degà de la UPF Barcelona School of Management, Daniel Serra, va impartir una conferència pels assistents a CLADEA on va exposar la nova proposta educativa dissenyada per l'escola i orientada a la personalització i l'aprenentatge en base a reptes reals, projectes i mentoring.