Vicenç Navarro, millor professor de l’any de la The Johns Hopkins University

Vicenç Navarro va rebre la Stebbins Medal que s’atorga al considerat millor professor de l’any de la The Johns Hopkins University dels estudis de polítiques públiques. La medalla se li va concedir durant la cerimònia de fi de curs acadèmic i graduació dels estudiants de màster i doctorat de la Universitat, celebrada el passat 21 de maig a Baltimore (EEUU).

Aquesta medalla va ser imposada al professor Navarro per Mike Klag, degà de l’escola seu dels estudis interuniversitaris i multidisciplinaris de Polítiques Públiques, en el qual el professor Navarro imparteix docència.  El professor Navarro és també Catedràtic Emèrit de la Universitat Pompeu Fabra i director del Màster en Polítiques Públiques i Socials, impartit conjuntament per la Universitat Pompeu Fabra i la The Johns Hopkins University.