V Jornada del Consell Assessor: Financiamiento de la infraestructura y asociaciones público privadas

El passat 30 de juny es va celebrar, a l'Hotel Palau Duhau de Buenos Aires, la V Jornada Anual del Consell Assessor d'Argentina de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra amb el títol "Financiamiento de la infraestructura y asociaciones público privadas ".

La jornada que va comptar amb l'auspici de Deloitte Argentina, va ser inaugurada pel president del Consell Assessor, J. Pérez Alati, i el representant de l'IDEC a l?Argentina, Daniel Vitali. Les paraules d?introducció van ser a càrrec de Carlos Haehnel, CEO de Deloitte Argentina.

A la primera taula van participar Miguel Puig Raposo, de la Universitat Pompeu Fabra; Eduardo De Bonis, soci de Deloitte & Toc Corporate Finance S.A.; Sergio Iván Campos González, del Banco Interamericano de Desarrollo; Alejandra Caballero, del Banco Ciudad, intervenint Armando Guibert de Deloitte Argentina com a moderador.

A la segona taula van participar Ramón Espelt, de Deloitte España; Alejandro Gustavo Lupetti, d'Aeropuertos Argentina 2000; Alfredo Garay, de la Corporación Antiguo Puerto Madero S.A.; Augusto Valentinis, del Banco Santander Río i Martín Etchevers, del Grupo Clarín com a moderador. La clausura va ser a càrrec del director general de l'IDEC, Pau Verrié.

Més informació:
Nota de premsa de l'Oficina d'Argentina

Nota de premsa del diari la Nación d'Argentina

Nota de premsa de diari Buenos Aires Económico, d'Argentina