Urbez Capablo dissenya el software del projecte Pollywogs, exposat al Sónar‘12

Urbez Capablo, ex-alumne del Curs de postgrau de Disseny de Sistemes Interactius Musicals (CDSIM), ha dissenyat el software de composició algorítmica del projecte Pollywogs exposat en la passada edició del Sónar'12 i realitzat per Roland Olbeter, artista alemany referent en enginyeria robòtica i disseny escenogràfic.

Aplicant coneixements i tècniques de programació i composició adquirides en aquest curs, Capablo ha concebut un software que permet que els robots interpretin complexes composicions, creades instantàniament i de forma automàtica, a partir de senzilles melodies introduïdes o taral·lejades pel públic.

Per veure el projecte, fes clic aquí.

Actualment Capablo combina la professió amb la docència. És productor a Urb Esoun, pianista, Enginyer de So a Jove Ensemble de Música Contemporània de les Illes Balears i professor de Piano i Llenguatge Musical a l’Escola de Música Front Marítim.