La UPF premia el talent de 39 estudiants de màsters i postgraus

• Aquest any, la mitjana d'expedient acadèmic dels becats s'ha situat en un 9,1, la mitjana més elevada de totes les edicions
  • Dels 39 estudiants becats, 30 són dones i 31 de procedència internacional

Un total de 39 alumnes de la UPF Barcelona School of Management i l'UPF-IDEC han estat reconeguts amb les Beques Talent pel seu excel·lent expedient acadèmic. Les Beques Talent són una iniciativa de la Fundació Privada Institut d'Educació Contínua amb la finalitat de reconèixer i premiar les persones amb talent i motivació, demostrat a través d'un bon expedient acadèmic o amb mèrits professionals rellevants o amb compromís social. 'Volem reconèixer i premiar el vostre esforç però també volem ser un suport explícit perquè continueu creixent personal i professionalment i finalment volem que sigueu els nostres ambaixadors i que ens ajudeu a difondre els valors que li són propis a la UPF com l'excel·lència, el pensament crític i la capacitat transformadora’, ha manifestat Daniel Serra, director acadèmic i president del comitè de Beques Talent de la Fundació Institut d'Educació Contínua.

En la tercera edició d'aquest programa de Beques s'han rebut un total de 281 sol·licituds, de les quals un 67% eren internacionals, en clara consonància amb la creixent demanda i interès per la UPF per part d'alumnes estrangers. 'Heu d'estar orgullosos perquè no són unes beques fàcils d'obtenir. Cada any creix el nombre de sol·licituds i és difícil comparar perfils però si d'alguna cosa estem satisfets és de comptar amb vosaltres i confiar en el vostre talent'.

El total de beques concedides enguany són 39. La beca els sufraga entre el 25 i el 50% de la matrícula del màster escollit. 'Aquesta beca no és només una ajuda econòmica, és un reconeixement al vostre esforç i el vostre èxits aconseguits fins avui però és també una responsabilitat per mantenir l'èxit acadèmic i treballar sempre per l'excel·lència'.

Per accedir a la beca, els alumnes han de presentar un expedient acadèmic que superi la mitjana de notable (8). Aquest any, la mitjana d'expedient acadèmic dels becats s'ha situat en un 9,1, la mitjana més elevada de totes les edicions. Serra ha ressaltat l'heterogeneïtat dels becats, que han accedit als diferents programes de màster, des de Màrqueting, International Business, Management, Direcció Financera o Gestió de l'Esport a la UPF Barcelona School of Management al Màster en Edició, Creació Literària, Arts Digitals o Traducció a l'UPF-IDEC. Destacat també l'alt percentatge femení dels becats (79%). 'Són dades que descobrim en acabar el procés de selecció però que sens dubte certifiquen que les dones majoritàriament presenten una elevada formació i un enorme talent', apuntà Daniel Serra.