La UPF Barcelona School of Management, nou membre d'AEEDE

La junta de l'Associació Espanyola d'Escoles de Direcció d'Empresa (AEEDE), ha aprovat la inclusió de la UPF Barcelona School of Management com a nou membre de l'associació. Amb aquesta incorporació ja són 13 les escoles de negoci que formen part de la AEEDE, cinc d'elles a Barcelona: EADA Business School, EAE Business School, ESADE Business & Law School, IESE i La Salle. Completen l'associació Deusto, EOI Escola d'Organització Industrial, ESIC Business & Marketing School, ICADE Business School, IE, IEB i l'Institut Internacional Sant Telmo.

AEEDE té com a missió fomentar la formació de qualitat en Direcció d'Empreses, el servei a la Comunitat Empresarial i el desenvolupament de coneixements empresarials, dins l'àmbit de la seva competència. Entre d'altres, AEEDE té com a objectiu actuar d'element de col·laboració i cooperació entre escoles de Direcció d'Empreses, aglutinant els esforços de les escoles de tradició i prestigi per salvaguardar la imatge de les mateixes i diferenciar-les en el mercat.

Carme Martinell, directora general de la UPF Barcelona School of Managment i representant de l'escola en AEEDE, subratlla que "ser membres de AEEDE ens enorgulleix perquè significa comptar amb el reconeixement com una de les millors escoles de formació de postgrau del país. Estem agraïts als seus membres per haver acceptat la nostra candidatura i això ens compromet a treballar amb més afany, si és possible, en el futur de la institució '. I afegeix, 'AEEDE sap que comptarà amb el nostre treball per mantenir l'associació en primera línia i donar suport a totes les seves iniciatives'

Visita institucional dels membres de AEEDE a la UPF Barcelona School of Management. D'esquerra a dreta: José Luis Bozal (AEEDE), Álvaro Martínez-Echevarría (IEB), Daniel Serra (UPF Barcelona School of Management), Carme Martinell (UPF Barcelona School of Management), Simón Reyes (ESIC), Enrique López Viguria (ESADE)