UPF Alumni reuneix els representants dels chapters de l\'Amèrica Llatina

UPF Alumni és el projecte que impulsa la Universitat Pompeu Fabra per vincular tots els antics alumnes d\'arreu del món, tant els d\'estudis de grau com els de postgrau. En aquest marc, des de l\'IDEC estem impulsant la creació i el desenvolupament dels capítols internacionals a tots els països, estenent l\'activitat iniciada el 2003 a l\'Argentina i després a altres països de l\'Amèrica Llatina -Mèxic, Xile, l\'Uruguai, l\'Equador, el Perú i Colòmbia- i en fase de creació al Brasil, la República Dominicana i Veneçuela.

En aquest context, els passats 19 i 20 de novembre, es van reunir a Barcelona representants dels chapters internacionals de sis països d\'Amèrica Llatina: l\'Argentina (Daniel Vitali), l\'Equador (Fausto Valencia i Santiago Martínez), Mèxic (César Sánchez), el Perú (Max Carrasco), Xile (Cristian Solís) i l\'Uruguai (Ana Pereyra).

Es van celebrar diverses reunions per presentar l\'acció realitzada per cada chapter i per definir les futures línies estratègiques d\'acció, en el marc del projecte UPF Alumni i de la trajectòria d\'expansió internacional de la UPF. Així mateix, el responsable de cada chapter es va reunir amb els participants del curs 2008-2009 de programes de l\'IDEC de la seva nacionalitat i els va presentar la tasca de l\'AAA al seu país amb la finalitat d\'afavorir l\'intercanvi d\'experiències i de contactes.

En aquesta línia, en els viatges realitzats entre setembre i desembre per Pau Verrié, director general de l\'IDEC, Isabel Pera, responsable d\'UPF Alumni a l\'IDEC, i Belén Hernández, responsable de màrqueting de mercats exteriors, s\'han celebrat reunions amb els antics alumnes a l\'Argentina, Xile, l\'Uruguai, el Perú, Colòmbia, el Brasil, Veneçuela i Mèxic.