Seminari Internacional d'Interès Empresarial amb la Universitat del Turabo (Puerto Rico)

La UPF Barcelona School of Management ha rebut a Barcelona els alumnes del MBA en Negocis internacionals de l'Escola de Negocis i Empresariat de la Universitat del Turabo (puerto Rico), considerada una de les escoles de major desenvolupament en aquest país.

Els alumnes van assistir al Seminari Internacional d'Interès Empresarial impartit per la UPF Barcelona School of Management durant la seva estada a Barcelona, a més d'algunes sessions lectives sota la direcció del professor Carles Murillo, director del Màster Universitari en Negocis Internacionals.
Els participants també van tenir l'oportunitat de visitar algunes empreses i institucions representatives del teixit econòmic i empresarial de la ciutat.

Al finalitzar el Seminari, els alumnes van rebre un diploma acreditatiu.