Unilever presenta el seu Programa d'oportunitats professionals a la UPF-Barcelona School of Management

El passat 23 de febrer, l'empresa “Unilever” va oferir una xerrada a l’alumnat dels  Masters of Science de la UPF Barcelona School of Management.

En aquesta xerrada, organitzada pel Servei de Pràctiques Professionals, es va presentar l’ “Unilever Future Leader Program”, un programa de 2 a 3 anys de durada que forma els i les líders del futur a través de pràctiques professionals i de classes amb professionals de reconegut prestigi. Mariona González, alumna del  Master of Science in International Business, hi va explicar la seva experiència a l'àrea de finances com a futura líder del programa d’Unilever.

A més, a través de l'experiència professional de Marta Dalmau, Brand Manager de Knorr&Maizena, el públic assistent va conèixer diferents aspectes sobre el treball d'una empresa com Knorr, capdavantera en primeres marques. Posteriorment va exposar i va compartir el seu estudi del cas Knorr Pots que va generar un debat intens entre el públic assistent.