Un projecte del Màster Universitari en Animació obté el Premi a la Millor Animació del Three Headed Monkeys

“Al Compás”, curtmetratge realitzat en el marc del Màster Universitari en Animació, ha obtingut el premi a la millor animació de la quarta edició del concurs Three Headed Monkey Awards, organitzat conjuntament per Social Point i la UPC, un certamen que premia els millors projectes indie en l'àmbit dels videojocs i l'animació.

El curtmetratge es va presentar com a projecte final de màster el passat mes de gener i des de llavors ha estat seleccionat en el Athens Films Festival, en la categoria d'estudiants, en el festival Los Angeles Cinefest i en el Three Headed Monkey Awards.

Realitzat per Gustavo Vejarano, Mayra Pomaquero, Julian Loboguerrero, Adriana Quizphi i Alex García, “Al Compàs” ens transporta al fascinant món dels enamorats Fausto i Elisa, dos personatges infeliços atrapats en un misteriós espa. La seva rutina es veurà alterada per un accident que els guiarà en el camí cap a un nou món.

Podeu seguir les novetats d’ “Al Compás” a través de la seva pàgina Facebook.