Un any més, s’han exposat al Sónar 2013, projectes artístics de l’IDEC-UPF

Un any més, el Festival Sónar ha exposat projectes de l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra  a la nova secció Market Lab, un expositor específicament creat per a novetats en empreses o projectes artístics relacionats amb la creativitat, innovació, ensenyament, i nous models de negoci.

Els projectes seleccionats han estat realitzats per alumnes del Màster en Sonologia i del Màster universitari en Arts digitals.

Màster en Sonologia
Zoom Interactivo i Electro Bichos

Són dues aplicacions pensades per ampliar les possibilitats de la Reactable, la famosa taula interactiva ideada per un equip de creadors i desenvolupadors del Music Technology Group de la Universitat Pompeu Fabra, dirigit per Sergi Jordà, codirector del Màster en Sonologia.

Electro bichos

Màster universitari en Arts Digitals
Funambulistas.

Aquesta instal·lació, obra d'Eva Domènech, convida a l'usuari a ser un funambulista caminant sobre una barra d'equilibris que travessa regions inestables del món, reproduïdes en el sòl per Google Earth. Funambulista és una exploració sobre la inestabilitat social, econòmica, política i moral del món en què vivim i la manera com interactuem amb ell.