Trobades d'antics alumnes a Lima i Bogotà

Els dies 3 de juliol a Lima i 6 de juliol a Bogotà van tenir lloc les trobades d?antics alumnes amb assistència de Josep Joan Moreso, rector de la UPF, Maria Morràs, vicerectora i Pau Verrié, director general de l?IDEC. A Lima van participar també a la trobada una trentena de graduats de la Universitat del Pacífic que han participat en seminaris empresarials a la seu de l?IDEC a Barcelona. A Bogotà van assistir-hi també els representants de la Fundación Carolina de Colòmbia.

Aquestes accions s?inclouen en el procés de creació de la Comunitat Internacional de la UPF i té com a objectiu agrupar totes les persones que han passat per la universitat: ex-alumnes, professors, col·laboradors, doctors i amics de la UPF.