La UPF Barcelona School of Management viatja a Xile per participar en el congrès internacional de CLADEA

La UPF Barcelona School of Management participa a Xile en l'Assemblea Anual de CLADEA (Consell Llatinoamericà d'Escola d'Administració) que enguany celebra el seu 50 aniversari. La trobada es realitza a la ciutat xilena de Viña del Mar, del 6 al 8 de setembre. CLADEA és una de les xarxes llatinoamericanes més importants en escoles de negocis i la seva trobada anual suposa una oportunitat per generar aliances estratègiques en el camp de l'educació i el coneixement. Actualment, CLADEA compta amb més de 200 institucions afiliades - tant privades com públiques- pertanyents a Llatinoamèrica, Amèrica del Nord, Europa i Oceania.

La UPF Barcelona School of Management està present amb l'objectiu d'enfortir les relacionals internacionals en el sector de l'educació superior. Per això, durant aquests dies ha organitzat trobades personalitzades amb diferents universitats i escoles de negoci llatinoamericanes interessades a iniciar projectes de col·laboració amb universitats europees.

En tan sols cinc anys, la UPF Barcelona School of Management ha aconseguit un bon posicionament en l'àmbit de l'educació superior amb una important dimensió internacional oferint màsters, postgraus i cursos no només a Barcelona, ??sinó també a la resta del món. Actualment, imparteix formació a diferents països, entre els quals destaquen Mèxic, Perú, Xile, Colòmbia, Argentina i Uruguai i compta amb acords de col·laboració amb institucions en més de 21 països.