Trobada internacional d'emprenedoria 4 Years From Now dins del Mobile World Congress

4 Years From Now (4YFN) és un nou esdeveniment dins del Mobile World Congress Barcelona destinat als emprenedors dins l'univers mòbil, una iniciativa que compta amb el suport de la Fundació Privada Institut d'Educació Contínua-Universitat Pompeu Fabra.

La primera edició del 4 Years From Now se celebrarà del 24 al 27 de febrer a Barcelona, en el marc del Mobile World Congress. Una de les activitats destacades del 4YFN serà el Mobile Startup Competition, el primer certamen internacional d'emprenedoria mòbil que premiarà el projecte més creatiu, original, innovador i escalable. Un altre dels projectes originals que es durà a terme al 4YFN serà l'arribada (i sortida) del Imagine Express, un tren emprenedor que farà el recorregut Barcelona-París-Londres-Barcelona en quatre dies, en què creatius, enginyers de programació i estudiants d'ADE desenvoluparan aplicacions de turisme, mitjans de comunicació o energia. Les millors idees del concurs es presentaran a un grup d'inversors a Londres i el millor equip de cada sector rebrà finançament i assessoria per posar en marxa la seva idea. 'Aquest congrés paral · lel s'ha creat precisament per potenciar la innovació i contribuir al fet que els emprenedors i startups siguin un agent destacat en l'entorn econòmic i social del World Mobile Congress Barcelona', expliquen des del departament de Carreres de l'IDEC - UPF.

El suport de l'IDEC-UPF se centra a afavorir la difusió i participació d'emprenedors en l'esdeveniment. 'És una excel·lent oportunitat pels prop de 2.000 estudiants dels màsters i postgraus de la nostra institució que vulguin emprendre o tinguin projectes de startups ja que hi haurà espais pel networking, business angels, speed datings...’. I és que a través d'un programa de quatre dies de conferències, workshops, dinàmiques de networking i altres activitats, el 4YFN comptarà també amb la presència d'incubadores i inversors de prestigioses firmes de capital risc.

Si vols saber més sobre aquest esdeveniment visita 4YFN.com