Trobada d'Antics Alumnes a Mèxic DF amb el Rector de la UPF

1 Septiembre - 2010

El passat 3 de juny va tenir lloc a Mèxic DF una trobada d'Antics Alumnes de l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, en motiu de la visita del Rector de la UPF, Joan Josep Moreso. L'encontre es va celebrar a la seu del Centre Cultural d'Espanya a Mèxic, i va comptar també amb la participació de la vicerectora de Relacions Internacionals, la Dra. Elena Larrauri.

A la trobada van participar una vintena d'antics alumnes, acompanyats també del representant a Mèxic de ?La Caixa?, Joan Fàbrega, i del director del Màster en Finances del Tecnológico de Monterrey (campus Santa Fe - CM) Mauricio de la Maza.

Mèxic és un dels països on hi ha una comunitat més nombrosa d'antics alumnes de l'IDEC-UPF. Des de desembre de 2009, compta amb un delegat de l'IDEC, César Sánchez, que presideix la Junta Directiva de M-EX-UPF i l'Associació d'Antics Alumnes a Mèxic.