Tres graduades del Màster en Assessorament Genètic guanyen el Premi UPFEmprèn 2009

1 Enero - 2010

Infogènia, SL, Assessorament Genètic, un projecte elaborat per Clara Serra, Irene Valenzuela i Núria Capdevila, totes tres graduades del Màster en Assessorament Genètic per l\'IDEC-Universitat Pompeu Fabra, ha estat guanyador de la segona edició del Premi UPFEmprèn, convocat pel Consell Social de la UPF i patrocinat per la Fundació Banc Sabadell. Les tres guanyadores van recollir el guardó, dotat amb 20.000 euros, en un acte en què van participar Núria Basi, presidenta del Consell Social de la UPF , i Josep Joan Moreso, rector de la UPF, entre d\'altres.

UPFEmprèn és un guardó que té com a objectiu fomentar la cultura emprenedora entre els estudiants, graduats i postgraduats de la UPF. La iniciativa premiada es basa en una oportunitat de negoci fonamentada en l\'aplicació de coneixements científics capdavanters en l\'àmbit de la biomedicina, que configura un nínxol de mercat per a un servei: el consell genètic i la informació relativa a les malalties hereditàries.