Tota l’oferta acadèmica de la Barcelona School of Management, al Saló Futura

La Barcelona School of Management serà present un any més al Saló Futura, que tindrà lloc el divendres 15 i dissabte 16 de març al recinte firal de Montjuïc, en el qual presentarà tota la seva oferta d'estudis de màsters i postgraus per al curs 2013-2014. L’estand de la Barcelona School of Management estarà situat al Pavelló 5, Carrer B, Stand 202 i oferirà informació a tots als visitants de la Fira que s’hi acostin.

El Saló Futura, en el marc de la Setmana de la Formació i el Treball, es podrà visitar el 15 i 16 de març des de les 10 fins a les 20 hores. És la cita líder a Espanya del món educatiu, i cada any a visiten al voltant de 70.000 joves a la recerca d'informació per decidir el seu futur acadèmic i professional.