Tony Higuchi, participant del Màster universitari en Arts Digitals, imparteix un taller al centre d'art Hangar

El passat 20 de desembre, Tony Higuchi, participant del Màster universitari en Arts Digitals, va impartir al centre d'art Hangar el taller “Introducció a OpenCV en OpenFrameworks”.

Aquest taller forma part de “Capsulabs”, sessions temàtiques gratuïtes amb continguts sobre electrònica i programació informàtica aplicada a la interacció audiovisual.

Tony Higuchi, amb un enfocament multidisciplinari, ha treballat en diversos àmbits relacionats entre ells. Com a dissenyador ha desenvolupat aplicacions interactives per a multinacionals del sector publicitari i com a músic ha actuat en festivals com ara Cau d’Orella. El passat 15 de desembre va presentar el seu treball final de màster “Droplets”, una instal·lació on es pot afectar a un mitjà aquàtic simulat provocant ones sobre la seva superfície.

El projecte ha estat desenvolupat en el marc d'una residència artística al laboratori d'interacció Hangar a través d'un conveni d'Hangar amb l’IDEC-Universitat Pompeu Fabra.