Todo Noticias Argentina va presentar els treballs finals del Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

El passat 22 de novembre el canal Todo Noticias d'Argentina, a través del programa TN Ciencia, va emetre els 6 treballs de divulgació científica i mèdica dels alumnes del primer Postgrau en Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental, que organitza l'IDEC-UPF junt amb la Fundación Instituto Leloir i Todo Noticias i amb el patrocini de la Fundación Carolina Argentina, Fundación Noble i Novartis Argentina.

Amb l'objectiu de promoure la participació en el procés de comunicació social de la ciència, Todo Noticias va presentar els 6 informes en vídeo dels alumnes del postgrau. Els treballs van abordar temes com la solidaritat mèdica, els avenços en la investigació del Parkinson, el control dels residus hospitalaris, la vacuna per a la rosa i les aplicacions dels nanofàrmacs per combatre certes malalties.

Amb la presentació d'aquests treballs també van concloure les classes lectives del programa. La segona edició del postgrau té previst impartir-se a l'Argentina entre els mesos de març i juliol del 2009.