TN Ciencia presenta Informe sobre la Leishmaniasis a càrrec d'antics alumnes del Postgrau de Comunicació Científica, Mèdica i Ambiental

El passat 14 de desembre el programa TN Ciència va transmetre l'informe referent a la Leishmaniasis, malaltia parasitària que està afectant a éssers humans i animals a Argentina, que van realitzar Yamila Abud i María Angela Lezcano, ambdues antigues alumnes de la segona edició del Programa de postgrau de Comunicació científica, Mèdica i Ambiental que organitza l'IDEC-Universitat Pompeu Fabra junt amb la Fundación Instituto Leloir i Todo Noticias i amb el patrocini de la Fundación Carolina Argentina, Fundación Noble i Novartis Argentina.

L'informe presenta informació rellevant sobre l'evolució de la malaltia a les diferents províncies d'Argentina, les raons de la seva expansió i els mitjans|medis per prevenir el contagi.