Dos estudiants de la UPF participaran a l'esdeveniment internacional This Way Up

Dos estudiants de la UPF Barcelona School of Management han estat elegits per participar a l'esdeveniment internacional This Way Up, una trobada que reunirà a Barcelona més de 200 CEOs i alts directius procedents d'uns 35 països.
El This Way Up és una iniciativa de Dave Darsch, emprenedor nord-americà creador a Barcelona de la signatura Ceos Collaborative Forum. L'objectiu d'aquest fòrum és l'intercanvi d'idees i de reptes empresarials entre alts directius d'empreses europees per tal d’ajudar-se mútuament per esdevenir empreses mundials. Per ser membre del Fòrum, el candidat ha de tenir una clara visió internacional dels seus negocis, a més d'oficines internacionals, activitat en tres països com a mínim, ingressos anuals per sobre dels dos milions d'euros, posseir experiència en atreure capital extern i experiència mínima de cinc anys en l'alta direcció de la seva empresa. El nou candidat a soci és sempre presentat per un membre de Fòrum de manera que l'organització funciona com un club privat.
La trobada anual This Way Up es realitzarà aquest any els dies 16 i 17 de juny a l'edifici Balmes de la Universitat Pompeu Fabra, en ple centre de Barcelona, ??i comptarà amb la participació de la degana de la UPF Barcelona School of Management, Ana Valenzuela, com experta en les sessions de Marketing. L'organització també ha permès a l'escola de negocis de la Pompeu Fabra que dos dels seus estudiants d'aquest any puguin participar en alguna de les sessions amb els alts directius, una experiència única i exclusiva que ‘suposarà una gran experiència de valor i aprenentatge per nostres estudiants', assegura Valenzuela.
Els dos estudiants elegits en el procés de selecció This Way Up són Lena Raps i Guillermo Nafarrete, estudiants dels Màsters of Science in International Business i Management (Specialization Finance & Corporate Banking), respectivament.

Resolució de problemes i confidencialitat
Durant dos dies, els participants al This Way Up es dividiran en grups que participaran en diferents sessions de resolució de problemes sobre qüestions comunes que afecten les empreses a nivell mundial. Cada grup està dirigit per un conductor que plantejarà un problema real d'una empresa i facilita la discussió perquè els CEO participants, a través de la seva experiència, proposin una solució al repte. Entre els participants d'aquest any, es troben el CEO de Shazam, American Express, Nasdaq, Ofertia, Zyncro i moltes altres empreses de serveis i noves tecnologies que en els últims anys han irromput amb força en els mercats. Per això totes les sessions són confidencials encara que els participants reben la transcripció de la sessió, amb les seves aportacions i la recopilació d'idees noves i fresques per a les seves respectives empreses. Hi ha sessions dedicades a com treure el màxim profit de la junta directiva i assessors; a la contractació i el desenvolupament del talent, a l'obtenció de finançament per al creixement, màrqueting, comercialització i nous mercats.