El III Forum d'Inversió UPF reuneix les principals xarxes d'inversors i 'business angels' de Barcelona

La Universidad Pompeu Fabra acollirà el proper 14 de desembre el tercer Fòrum d'Inversió, una jornada que reunirà als principals agents inversors de l'ecosistema emprenedor que escoltaran sis projectes vinculats als àmbits de TIC, BioTic i CleanTech. El III Fòrum d'Inversió UPF tindrà lloc a les 17:30 h a l'Auditori de l'Edifici Balmes (C/Balmes, 132-134) de la UPF Barcelona School of Management.

Durant l'acte, organitzat per la unitat d'Innovació UPF Business Shuttle i la UPF Barcelona School of Management amb la col·laboració del Sr. Ignasi Costas de Rousand Costas Duran (RCD) i del Sr. Josep Lluís Sanfeliu de Ysios Capital, assistiran les principals xarxes d'inversors i reconeguts "business angels" de l'ecosistema emprenedor de Barcelona.

Han confirmat la seva assitència:

• Inveready
  • Caixa Capital Risc
  • The Crowd Angel
  • Capital Cell
  • BANC (Business Angels Network Barcelona)
  • Keiretsu Forum
  • Ysios Capital