Tercer examen d'accés a la professió d'advocat

Dissabte passat, 27 de febrer, va tenir lloc la prova d'avaluació de l'aptitud professional per a l'exercici de la professió d'advocat per a l'any 2016, a la qual es van inscriure un total de 4.081 aspirants, segons ha informat el Ministeri de Justícia. A Catalunya, la prova va tenir lloc a la seu de la UPC i es van presentar prop de 180 alumnes del Màster Universitari en Advocacia de la UPF Barcelona School of Managament.

És la tercera vegada que es convoca aquest examen des de l'entrada en vigor de la Llei 34/2006, de 30 d'octubre, sobre l'accés a les professions d'advocat i procurador dels tribunals. Està prevista una segona convocatòria de l'examen pel segon semestre de 2016.
El Màster Universitari en Advocacia de la UPF Barcelona School of Management va néixer el 2010, anticipant-se així a l'exigència legal de la nova llei i és el resultat de l'estreta col·laboració entre la Universitat Pompeu Fabra, l'Il·lustre Col·legi d'Advocats de Barcelona i el suport dels principals despatxos d'advocats de Barcelona.